Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vanredno stanje ili parada ponosa

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 08 oktobar 2010 12:00
Vukadin
Huh!
Nezahvalno je predviđati budućnost, bolje biti general posle bitke. Posle čitanja ovog teksta još sam skloniji uverenju da dobro biti neće. Da i ja anticipiram pomalo - čini mi se da će se u narednim danima mnogi pitati "Čemu sve ovo? Za čije babe zdravlje!?"
Takođe, izjasniću se, zašto da ne. Idem 9. oktobra na porodični skup. Opredelio me je Škabo i ono što je on rekao. Takođe mislim da ne treba zagristi udicu koju spremaju 10. oktobra. Podseća me to na one "izložbe protiv komunizma" koje su prikazivale "pravo stanje" u Sovjetiji (ma šta mislili o tome, to je bila još jedna propaganda). Prikazano sa one druge, komunističke strane, u seriji "Više od igre". Pravi cilj nije bilo "otvaranje očiju", već da se neko upeca. Čini mi se da je i sad tako. I da nekima ne treba uopšte mnogo da "nasednu na provokacije".
Zato, mislim da im treba ostaviti prazne ulice - i pandure! Pri čemu protiv Dačića nemam ništa, posebno u ovom konkretnom slučaju.
I što bi rekao Škabov Sindikat u pesmi Welcome to Srbija: "Poljubite za mene neku Srbiju bolju!"
Preporuke:
0
0
2 petak, 08 oktobar 2010 13:00
Ala
To jeste skup visokog rizika-a Srbiji je svaka glava,bez razlike vazna.
Imam pozanike homoseksualne orijentacije-ne pada im na pamet da se upuste u takav egzibicionizam-svi su visoko postavljeni u drustvenoj(drzavnoj) hijerarhiji i kao pristojni ljudi ne zele da vredjaju tudja osecanja.
Ne zelim da niko vise strada zbog podanistva ove vlade ucenjene EU gej lobijem.
Otkazite paradu.
Volite se ljudi-ali kod svojih kuca!
Slusam Ciplica i pitam se zasto se ne bori za prava bolesne dece,siromaha,dece u enklavama na KiM(ustavna obaveza)!
Da su gej-da li bi im drzava dala novac(Bradic za sajt,Ciplic za paradu )?!
Ne dozvoljavam da 5000 policajaca cuvaju tu paradu umesto decu u skolama,na igralistima,ulicama.
Moju paru u te svrhe da niste takli!
Preporuke:
0
0
3 petak, 08 oktobar 2010 13:37
Simić Manojlo
U svemu ovome, najvažniji su homoseksualci sami.
Pametni među njima, trebali bi da organizovano dignu
glas protiv manipulacije u koju ih gura ova diktatorska Vlast, koja, eto, uđe i u spavaće sobe.
To čak ni OZNA nije radila, a njeni naslednici na
Vlasti ne prezaju ni od čega.Ispranih li mozgova.
Preporuke:
0
0
4 petak, 08 oktobar 2010 14:15
Kosta
Pa neka uvedu vandredno stanje. To će samo ubrzati njihov kraj, a posledice po njih same biće mnogo veće. Njihov kraj je sve izvesniji, a nadam se da će u odlasku dobiti takvu lekciji, da više nikome u bližoj i daljoj budućnosti neće pasti napamet da nanese toliku štetu Srbiji.
Preporuke:
0
0
5 petak, 08 oktobar 2010 14:19
Dragi
Kao i uvek odlican tekst Ane Radmilovic. Bravo.
Preporuke:
0
0
6 petak, 08 oktobar 2010 14:32
The Tao of Groove
Sa paradom idu do kraja jer im dolazi Hilari. Uostalom, licemeri na vlasti ce iskoristiti homoseksualce kako bi prikrili sramotu koju priredjuju primajuci Hilari Klinton u Beograd. Veca sramota je naravno dolazak neprijatelja Srba i Srbije u Beograd nego neka pedersko-lezbijska parada. Koga uopste to zanima?! U Srbiji su mnogo gore stvari od toga: nezaposlenost, kontrola medija, jednom recju diktatura. Ostavite pedere na miru i bavite se konkretnim stvarima kao sto je dolazak Hilari kojim se udara pecat na propast Srba i Srbije. Homici ce nastaviti da zive tu pored nas u svakom slucaju. Bez izdajnika i lopova smo svakako mogli.
Preporuke:
0
0
7 petak, 08 oktobar 2010 14:54
Žika
,,Zato, mislim da im treba ostaviti prazne ulice - i pandure!''

Upravo tako, Vukadine!
Preporuke:
0
0
8 petak, 08 oktobar 2010 14:56
Seljak, Okati
Sta ce se desiti 10 oktobra to ce se videti, ali da ce posle toga odbojnost prema gej-populaciji kakve nije bilo ni u jednom segmentu drustva biti daleko veca to je sasvim izvesno. Ostace nam svima da se pitamo kome je trebalo da ih tako izlaze, i zasto...
Preporuke:
0
0
9 petak, 08 oktobar 2010 15:23
Još ne kapirate?
Povežite ove tri stvari:
dolazak Klintonove, potčinjavanje severa KiM tzv. državi Kosovo, i gej-parada koja se održava istovremeno s drugim, i nešto pre prvog.

Nije valjda da ima još nekoga kome nije jasno?
Preporuke:
0
0
10 petak, 08 oktobar 2010 15:53
Munze Konza
I dalje bezuspešno tražim odgovor na pitanje - ako je biti homo urođeno, čemu ponos? Ako je to njihov izbor, zašto im onda treba naša podrška? Ili ni opni ne znaju šta je?

Ono što mi najviše kod parade smeta je što oni koji je podržavaju u isto vreme podržavaju i nezavisno Kosovo, Srbiju u EU i NATO, podržavaju tezu da smo sami krivi za sve ratove u bivšoj Jugoslaviji, da svi imaju pravo na otcepljenje, samo Srbi ne, da je jedino Srbija dužna da teritorijom plaća ratove.... Zbog toga ću i ja biti u nedelju u gradu, nasuprot narodnih i državnih izdajnika i nasuprot policije koja ih čuva. Za gejeve me baš briga.
Preporuke:
0
0
11 petak, 08 oktobar 2010 17:00
Daki
Prvo SPC je podrzala paradu. Pozdravljam njen potez.

Drugo, ja ucestvujem na paradi a heteroseksualac sam i nemam niakve koristi od ucesca.

Trece, ako ne bi bilo nasilnika, imali bi mnogo vise para za bolesnu decu i Srbe sa Kosova.

Cetvrto, pare za bolesnu decu se ne mogu prikupljati ukidanjem prava na okupljanje jednoj grupi gradjana, ili ukidanjem prava na bezbednost.
Preporuke:
0
0
12 petak, 08 oktobar 2010 17:30
Nina
Ana, vrlo ste ne fer prema Dverima, i nije jasno zašto i sa njima niste direkto razgovarali? Pogeldajte koliko su akacija organizovali i potpisa prikupili? Pa oni su jedini TUŽILI vladu i tražili zvanično da se zabrani parada.

Oni su jedini prošle godine uspeli da naprave divnu Porodičnu šetnju na kojoj sam učestvovala.
Preporuke:
0
0
13 petak, 08 oktobar 2010 17:57
Odbrana i poslednji dani
Simić Manojlo@

Nešto sam slično napisao u komentaru koji nije objavljen. Da homoseksualci ustanu protiv toga da pederi odlučuju u njihovo ime. Zar je moguće da tih nekoliko stotina metara koji će ova žalosna parada proći predstavlja naš put u Evropu? I da je održavanje iste jedan od glavnih uslova da bi nas primili u takozvanu zajednicu? Samo još fali Hanka Paldum da otpeva ono.." Sneg pade na behar na voće, neka ljubi ko god koga hoće", pa da svi budemo sretni i veseli. Da nije smešno bilo bi žalosno.
Preporuke:
0
0
14 petak, 08 oktobar 2010 17:58
Pavle Stojanovic
Nije mi jasno kada ce odredjeni ljudi u Srbiji shvatiti da demokratija bez drzavne zastite manjine nije nista drugo nego ruljokratija. Simptomaticno je da samo dve drzave civilizovanog sveta (Srbija i Rusija) nisu shvatile ovu kljucnu politicku lekciju. Jos su anticki filozofi objasnili da je ruljokratija najgori oblik vladavine, gori cak i od tiranije.

Autorka ovog teksta neprestano potencira da ce na ulicama u nedelju biti 500 onih koji podrzavaju protest za ljudksa prava seksualih manjina, dok ce onih koji su protiv biti mnogo vise. Ali, kakve veze brojevi imaju sa postovanjem zakona i ustava? Kakve veze brojevi imaju sa time sta je ispravno a sta ne?

Autorka dalje potencira da ce na ulicama biti 5000 policajaca i insinuira da je to represivna i nedemokratska mera. Zelim da zamislimo sledeci hipoteticki scenario. Ona i 12000 pripadnika svih tih dusebriznickih organizacija koje je nabrojala odlucili su da odrze protest protiv progona i hapsenja Ratka Mladica. Medjutim, istog dana 100,000 pripadnika militantnih organizacija za borbu za hapsenje optuzenih za ratne zlocine najavilo je da ce doci i nasilno razbiti skup. Da li biste i tada smatrali odluku drzave da vam po svaku cenu omoguci pravo da odrzite vas skup i da posalje 5000 policajaca da vas zastiti od nasilnika smatrali nedemokratskom i represivnom?

Srbija ce postati prava demokratija tek kada shvati da ne zeli da bude ruljokratija. Za princip zastite manjine od strane drzave treba da se zalazu pogotovu oni koji misle da su trenutno u vecini, jer se lako moze desiti da isti ti u nekom drugom kontekstu budu manjina kojoj treba zastita.
Preporuke:
0
0
15 petak, 08 oktobar 2010 19:41
gavrilo
ja mislim da je potreban OTPOR a nedelja je Bogom dana za to kako bi ga pružili onima kojima su PARADE-ŠARADE, JALOVE DIPLOMATSKE BORBE I BEZALTERNATIVNI putevi jedini doprinos za ovih 10 godina!
Preporuke:
0
0
16 petak, 08 oktobar 2010 19:44
Ustavobranitelj
Ne tako davno u pojednim zemljama policija je hapsila homoseksualce i odvodila ih u zatvore. Danas, u Srbiji, policija bi trebalo da hapsi one koji su protiv gej parade.


Draga Ana, ovo je prosto neistina. Policija ne hapsi nikoga zato što je protiv parade (inače bi dosad pohapsila Dveri, Amfilohija i ceo SPC, kao i dobar deo Srbije), hapsiće samo one koji budu pokušali nasilno da paradu razbiju. A valjda ćemo se složiti da nasilnicima i jeste mesto u zatvoru, zar ne?

Biti protiv parade nije zločin, ali upotrebiti nasilje za njeno razbijanje, jeste.

Ukoliko, ipak, parada bude otkazana – to će značiti da država polako diže ruke od evropskog puta po svaku cenu


Ne, to će značiti da je država konačno abdicirala i da možemo da se oprostimo od svake nade u vladavinu prava. Posle toga će ulične bande imati monopol na silu i moći će da odredjuju ko sme, a ko ne sme sa izlazi na ulicu. Ako svi koji nisu gej misle da će biti poštedjeni, gorko se varaju. Kolaps pravne države znači da više niko nije siguran.
Preporuke:
0
0
17 petak, 08 oktobar 2010 20:00
Visarion
Kad ste vi to pisali.Pa parada ponosa je već tu.Sve ulice će koliko sutra u centru grada biti zatvorene.Niko na prozorima ne sme da promoli glavu.Mogu ga snajperisti kao provokatora upucati.Nisu oni nezaposleni pa da traže veće plate i da im se zatvaraju prolazi.Ovo su gospoda na ceni.Ponosni su oni a ne mi koji pravimo decu koje sirota vlast posle ne može da zaposli.Ima oni da vladaju.Što manje naroda to manje izdataka.Ima da procvetamo.Čak je i crkva postala mekša prema njima:ne može uz njih ali nije ni da se jurne na njih.Neka ih.Samo da im pridružimo pedofile.I oni su u sličnoj, možda nešto goroj situaciji.Ali navićićemo se.Jednakost u defektima za koje nismo krivi je pravi put ovoga sveta.Živeli gejovi
Preporuke:
0
0
18 petak, 08 oktobar 2010 20:12
Angel
Još jedan plod od petooktobarske revolucije u dozrevanju...

U svakom slučaju ne mogu se čudom načuditi da neko nakon ovoga može više ikada, igde i ikako glasati za bilo kog političara (ili stranku kojoj takav političar pripada) a koji je na bilo koji način podržao ovako nešto ili se samo umusio i ućutao. Što se mene tiče takvi od mene glas nikad neće dobiti, ma šta o bilo čemu drugom pričali i ma šta drugo činili.

Najsažetije svu tu ujdurmu opisuje ova nova krilatica:

"Kakva vlada-takva i parada".

Nekad smo imali parade koje su zaista bile za ponos, a pogle sad!!! - Parade koje su ruglo, koje su ruganje moralu, elementarnom ljudskom dostojanstvu. Parade u kojima se prkosno veliča tobožnje "pravo" na nemoral! Ko bilo kome može dati "pravo" na nemoralnost! Valjda su moral i mudrost kategorije koje su pretpostavljene pravu?! A ne obratno!
Preporuke:
0
0
19 petak, 08 oktobar 2010 20:15
Stamen
U Srbiji ništa novo. Podeljeni i u komentarima na članak. Ergo, parada srama je ispunila zadatak i pre no što je održana. Naša bruka.
Preporuke:
0
0
20 petak, 08 oktobar 2010 20:20
Nema veze što nije 5. oktobar
Idealan scenario bi bio, da se dok traje parada srama, ništa ne desi što bi dodatno opteretilo ovaj naš već sluđeni i opterećeni narod i državu, a da se odmah nakon ove grozote, čitav Beograd sjati u centar i protestuje protiv političara koji nam devalvirau živote. Na žalost male su šanse za tako nešto. Bojim se najgoreg.
Molim komentatore da ne repliciraju komentatorima tipa Ustavobranitelj, jer će samo uzalud trošiti vreme i struju.
Preporuke:
0
0
21 petak, 08 oktobar 2010 20:29
BojanKG
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/210914/SPC-se-protivi-organizovanju-Parade-ponosa

Sto se u komentarima iznose lazi da je ovu paradu podrzala SPC?
Preporuke:
0
0
22 petak, 08 oktobar 2010 20:39
Cezar
Čudo jedno, ili nije čudo - kakvi su, da NIKO, ama baš niko od vlastodržaca koji paradu podržavaju NIJE do sada objasnio zašto je to parada "ponosa" a ne, kako je po meni, parada srama.
Neka objasne, gospoda europejci i demokrate,zašto je to PONOSNO.
Dakle, gospodo, objasnite mi zašto je to parada ponosa, u čemu je u ponos???
Ja ne vidim, a vi vidite, s obzirom da je tako nazivate, pa konačno OBJASNITE U ČEMU JE TU PONOS ???
Zašto vam je teško da to objasnite???
Preporuke:
0
0
23 petak, 08 oktobar 2010 20:41
Ustavobranitelj
Član 387.
(1) Ko na osnovu razlike u rasi, boji kože, nacionalnosti, etničkom poreklu ili nekom drugom ličnom svojstvu krši osnovna ljudska prava i slobode zajamčena opšteprihvaćenim pravilima međunarodnog prava i ratifikovanim međunarodnim ugovorima od strane SCG,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se ko vrši proganjanje organizacija ili pojedinaca zbog njihovog zalaganja za ravnopravnost ljudi.
Preporuke:
0
0
24 petak, 08 oktobar 2010 21:09
Lane
Što reče Lane, "da bežimo dok ne postane obavezno".
Preporuke:
0
0
25 petak, 08 oktobar 2010 21:26
neka budu ponosni
ako se zbog njih petsto diže na noge tolika policija mediji i cela srbija. jadni oni siromašni koji protestuju jer su ostali bez posla, oni nemaju na šta da budu ponosni. gladna i obespravljena srbija se više brine o pederima nego o svojoj deci. tužno. sjajan tekst, ana. kao i uvek. ukazuje na apsurnost cele situacije
Preporuke:
0
0
26 petak, 08 oktobar 2010 21:53
Munze Konza
Evo vrlo jasno i otvoreno onoga zašto sam protiv parade - slede reči jednog od organizatora, preuzeto sa jednog od sajtova na kojima se parada srama otvoreno propagira:

Pitanje:

"Da li postoje neka istraživanja o tome kako deca iz istopolnih parova odrastaju i žive u poređenju sa decom iz heteroseksulanih veza?"

Njegov odgovor:

"Postoje istraživanja iz zemalja zapadne Evrope i
severene Amerike koja pokazaju da ne postoje razlike u odrastanju i životu dece kod istopolnih parova u poređenju sa decom iz hetereoseksulanih veza. Istraživanja su pokazala da razvoj deteta teče apsolutno isto sa tim što deca koja odrastaju u istopolnim brakovima imaju veći nivo tolerantnosti, razumevanja za različitosti oko sebe, u svom društvu..."

Da li ovo znači da će homo država meni sutra da otme decu, jer žive u nezdravoj heteroseksualnoj porodici, kako bi je predali istopolcima, e ne bi li se ostvario san o "razumevanju i toleranciji"? Dakle, više od dva muškarca koja rade "ono", smeta mi što misle da sam ja zaostao jer to radim sa ženama! Zato mi smeta parada i zato idem na ulicu!
Preporuke:
0
0
27 petak, 08 oktobar 2010 21:56
Milanka
Ta "parada ponosa" postenog je sramota do nosa.
Niko nikome ne zabranjuje sta ce raditi u sobi iza zatvorenih vrata. Trebalo bi da i homoseksualci misle o nanetom ugledu pravog znacenja porodicnog zivota u odgovornosti da samo porodicu stvara musko i zensko i djeca iz takvog zajednickog zivota gde imaju tatu i mamu treba da se vaspitavaju u pravom porodicnom zivotu.
Ako orjetisane osobe homofobije hoce tako neka im bude tako. Cemu im treba to sto ce se pojaviti na ulicama da nam serviraju i dokazuju da su homoseksualne osobe. Zasto im je to stalo ako misle da su normalni neka to zadrze za sebe.
Pa ako im je Bog dao da su takvi neka im dadne i to da dve zene koje ljubave jedna s drugom ili muskarac sa muskarcom neka im Bog da i da rode djecu. U tom slucaju bih mogla razumljeti da kad dva muskarca homoseksualca ili dve zene lizbejke rode djecu da traze pravo da se na neki nacin upisu u genocidnu knjigu jer su to stvarno i zasluzili.Nigde u ustavu ne pise da nesmijes voljeti koga hoces. I heteroseksualne osobe im ne zabranjuju da rade ono sto su homoseksualci izabrali kako ce i sta raditi u sobi iza zatvorenih vrata. Problem je sto homoseksualci ustvari pocenjuju i ponizavaju propisna pravila koje pripadaju za normalne porodicne odnose i ako govorimo o diskrimitizaciji pa oni su bas ti koji diskritimiraju porodice i porodicna prava Bog je stvorio Adama i Evu a ne Adama i Stevu. Zato micite se sa ulica gde rteba da setaju mame i tate sa djecom.
Preporuke:
0
0
28 petak, 08 oktobar 2010 22:14
E moj Pavle
:: Pavle Stojanovic

Pa, pogledajte gospodine kako je srpska manjina u Novom Pazaru prošla. Država im nije mogla obezbediti zaštitu za jedan miran i molitveni skup. Da li je to pravedno? Da li je to demokratski? Zašto uvek moraju srbi da popuste,
bez obzira da li se nalazili u manjini ili većini?
Nije mi do sada poznato da neko u Srbiji homoseksualse proganja, da njihove klubove zatvaraju, da ih ubijaju da im imovinu otimaju itd.. Zašto se, ako većina nihov egzhibicionizam negoduje, to ne poštuje? Žašto? Pogledajte šta se sa srpskim narodom desilo i dešava na prostoru bivše SFRJ pa niko se u vlasti nije setio da održi redovne povorke po gradu i ako taj bol tišti srpsku dušu. Oni sad ispadaju vredniji od običnog građana samo što su homoseksualci i njihove svakodnevne jade vrednije nego patnja naroda.
Preporuke:
0
0
29 petak, 08 oktobar 2010 22:35
Pišta
E ono je najbolje "bežmo dok ne postane obavezno". Elem,
Zamolio bih poštene pedere i lezbijke rodoljube srpske da dignu glas protiv sopstvene manipulacije i dalje degradacije naše napaćene majke Srbije.
Preporuke:
0
0
30 petak, 08 oktobar 2010 23:05
Milan
Dokle više ,dadosmo Kosovo,Sanđak,Vojvodinu da uđemo u EU sada treba da damo i decu.Da li neko prati štampu u EU pa tamo je sada dozvoljena i incest veza u Španiji su dozvoljeni i brakovi između rođenog brata i sestre,verovatno im ge populacija više nije hit.Da dobro ste pročitali borci za ljudska prava se bore da se ozakone veze između majke i sina,oca i ćerke,zar da očekujemo parade tih parova za desetak godina,i sve to da bi ušli u EU,nije li to velika cena.
Preporuke:
0
0
31 petak, 08 oktobar 2010 23:45
NAROD SE OVOGA STIDI
Zabranom ove prostačke parade se nekrši ustav. Ustav i zakoni ne daju prava nego ih ograničavaju, kako ne bi došlo do anarhije i bezvlašća.
Ova grupacija koja hoće pošto poto nešto da dokaže je, nešto što izaziva kod svakog čoveka bes i gađenje.
Ja ne znam ni jednog roditelja koji bi istinski voleo da mu dete bude peder.
Svoje ljubavne probleme i egzibicije intimne vrste slobodno zadržite iza četri zida i za svoje prijatelje.
Svako pozivanje na ustav i zakon za održavanje nemorala je vređanje zdravog razuma.
Čiplić je juče onom izjavom pljunuo u lice svima nama, kad je pozvao sve da se pridružimo tome.
Preporuke:
0
0
32 subota, 09 oktobar 2010 01:26
Turas
Bilo bi lepo kad bi bilo.Kada bi zbog parade pala vlada TO bi bio dogadjaj od zivotne vaznosti za Srbiju.Ali,nazalost apatija se uvukla u duse i ONI to znaju.Plasim se da dolaze teska vremena za Srbiju.
Preporuke:
0
0
33 subota, 09 oktobar 2010 03:31
Agent MI6
Kakvo licemerje! Smeta vam što će nekoliko stotina građana Srbije mirno prošetati svojim gradom, ali vam zato nimalo ne smeta kad huliganska bagra ruši taj isti grad, paleći usput strane ambasade, lomeći izloge i kradući iz istih sve što im padne šaka.
Preporuke:
0
0
34 subota, 09 oktobar 2010 11:16
ludi skretničar
Ovakva parada je njihov najveći poraz! (ovde ne mislim na homoseksualce u Srbiji). 500 paradera i 5000 policajaca u zabranjenom gradu...baš gej (veselo).
Preporuke:
0
0
35 subota, 09 oktobar 2010 11:55
Bosko
Ja glasam za vanredno stanje
Preporuke:
0
0
36 subota, 09 oktobar 2010 13:12
Simić Manojlo
za Pavle Stojanovic;

Vi ste gospodine apsolutno u pravu.
Stepen demokratičnosti jednog Društva (Države),može
da se mjeri jedino time koliko je dotična Država
voljna i sposobna da zaštiti najranjivije slojeve
Društva.
A koji su to danas u Srbiji najranjiviji slojevi ?
Seljaštvo, i selo uopšte gospodine.
Napravile su ove diktatorske Vlasti, od srpskog
seljaka, nekada sposobnog da proizvede najkvalitetnije (mnogo kvalitetnije nego u Evropi)
proizvode i iznese ih na tržište, pravog prosjaka.
Ove nadobudne, neinteligentne a opake Vlasti,čvrsto
su odlučile, da unište i poslednjeg seljaka( farmera,
oni bi rekli, jer im to zvuči više "europski").
Ove Vlasti ,pokazalo se,ništa neznaju o opšteprihvaćenom ponašanju "Europe" i "zapada"uopšte,kada je u pitanju " pomirenje "
tradicionalnog i savremenog. Niko se na "Zapadu",
ni za jotu ne odriče svoje tradicije, usvajajući
sve napredno i savremeno, istovremeno vodeći
računa da ne povrijedi tradiciju.
Ove Vlasti se ponašaju kao da smo mi tikva bez
korijena, a ne stara evropska( i vizantijska )
kultura, sa svojim osobenostima i specifičnim
pojedinostima, kojih se niko, osim ovih snobovskih
"Europljana" na Vlasti, ne bi odrekao .
Preporuke:
0
0
37 subota, 09 oktobar 2010 14:15
b.s.
Nazad-naprednjaci su valjda jedini pravi ishod onog što se nama događalo u sopstvenoj zemlji u zadnjih 60 godina.
Preporuke:
0
0
38 subota, 09 oktobar 2010 15:11
smit
Ti si licemeran agente jer dobro znas da stotine hiljada ljude u ovoj zemlji nisu huligani vec im je pun kufer vas i i vasih mentora i provokatora. Koristis stare fraze koje nikome vise ne znace jer svi dobro znaju da je to bilo namesteno. Ali doci ce i vama kraj i to uskoro.
Preporuke:
0
0
39 subota, 09 oktobar 2010 17:01
Neofit77
Za Dakija
Zašto lažete, ne mogu da kažem da govorite neistinu kad je to gnusna laž, da je SPC podržala paradu. Vaši komentari su oduvek puni neistina, ali ovaj put ste nadmašili sami sebe.

Za ustavobranitelja
Nadam se da se tako čvrsto pozivate na Ustav i kad je Kosovo i njegov položaj unutar Srbije u pitanju, ili se pozivate na Ustav samo kad Vama odgovara.
Preporuke:
0
0
40 subota, 09 oktobar 2010 17:13
Žika S. Tadić
,,to će možda biti početak kraja jedne priče koja je počela 5. oktobra 2000. i onih koji nas od tada ubeđuju da su nezamenjivi.''

Iz vaših usta u...
Preporuke:
0
0
41 subota, 09 oktobar 2010 17:56
K.
Bojim se da posle 10.10.2010. godine, Srbija više neće biti ista. Taj dan će, svakako, biti prekretnica.
Preporuke:
0
0
42 subota, 09 oktobar 2010 18:10
b.s.m.
E sad, 'porodicna' setnja je divna, a ova gejovska je grozna!? Ja sam peder, i bas kao sto se to nikog ne tice (osim ako mu ne dam na znanje), ne ticu se ni mene ovi prvo politicari pa gejevi.
Oni su, bojim se, zabe koje su digle nogu da i njih potkuju. Iako se tamo potkivaju uz pesmu, igru, festu i veselje, znaci na pravoj pravcatoj PARADI, gde, kao na svakom karnevalu, svako ima prava da luduje i kostimira se i kresti ili vristi, peva i smeje se, ovde ce se potkivati pod budnim okom Tadiceve Vlade sa ministrom iz '90-tih. To nije parada, to je manifestacija, demonstracija, politicka i aktivisticka, pokazivanje guzova da bi se zaradio grant. Alal im veselje, ja cu sedeti uz TV sa svojim deckom i gledati ko je ludji, politikanti u duginim bojama ili protivnici (zbog internalizovanog straha od samog sebe).
Preporuke:
0
0
43 subota, 09 oktobar 2010 18:16
ZoranSan
Ovo oko Parade me podseti na devedesete godina,kada je miloševićeva vlast kad god bi trebala opozicija da protestuje,zastrašivala građane da ne izađu na ulice jer će u slučaju nemira biti kažnjeni zatvorom od toliko i toliko godina.Danas smo čuli da nam preti kazna od 8 godina zatvora.
Ja ,kao i mnogi svetski naučnici,bez težnje da sebe smatram naučnikom ,tvrdim da je bolest biti u gej popolaciji.Urađeni su na stotine naučnih radova na tu temu i dokazano je da je biti homoseksualac bolest.Uzmite izađite na internet imate gomilu naučnih radova u naučnim časopisima na tu temu.Zašto to braniti ,jer kako kaže jedan naučnik ako falsifikujemaq naučne činjenice za dvadesetag godina će se i pedofilija okarakterisati kao vid ljudskog ponašanja koji je dozvoljen a ne bolestan i zabranjen.Gde je kraj svemu tome i šta je demokratija i sloboda da li je to ono što propagira amerika ,bombardovanje Beograda,Begdada ,Teherana.....Ili je demokratija nešto drugo i veće od želje za moći.
Preporuke:
0
0
44 subota, 09 oktobar 2010 18:17
Sizif
@ Pavle Stojanovic

Oni, za početak, traže da iziđu dakle na ulicu uz državnu zaštitu, kako bi se poslala poruka svima koji ubuduće ne bi voleli da vide dva muškarca kako se ljube na javnom mestu ili drže za ruke. Odmah da kažem, da nije pristojno ljubakati se na javnom mestu čak i ako ste heteroseksualni par.
Drugo, posle toga će tražiti da se izmeni zakon koji kaže da je brak isključivo zajednica između muškarca i žene.
Treće, zatim će tražiti da se deca u školama uče kako je homoseksualnost normalna pojava.
Četvrto, tražiće mogućnost usvajanja dece.
Svi mi vrlo dobro znamo da će sve ove tačke koje sam naveo biti legalizovane ukoliko ne pružimo otpor.
"Ruljokratija", kako je nazivate, je pojava koja se javlja usled udaljavanja elite od volje većine. Istorijski naziv za ovo je Revolucija.
Preporuke:
0
0
45 subota, 09 oktobar 2010 19:33
Mirko Grbić, Banjaluka
A ja bih volio znati koje u zemlji Srbiji najpoznatiji gej par.Onako kao što zna Njemačka javno za svog ministra vanjskih poslova!
Samo to i ništa više!
Preporuke:
0
0
46 subota, 09 oktobar 2010 19:41
Zagor
@Cezar
Ovo jeste parada ponosa, ali na ruskom (rus. ponos=proliv).
To je očigledno i po izlivima nekih komentatora.
Pederastija je, sa strogo naučnog, medicinskog stanovišta bolest. Sve ostalo je propaganda.
Pederastija se pojavljuje i kod životinja, i veterinari takvu bolest nazivaju izopačenošću. Izopačenošću, zato što ta bolest nije nasledna (kako su, bezuspešno, pokušavali da dokažu neki gej-naučnici, čeprkajući i po ljudskim genima, upravo zato da bi muželožnici lakše stekli status "manjine").
Zato nekim "komentatorima" najtoplije preporučujemo da pre pozivanja na prava manjina i zakone prouče malo ozbiljnu stručnu literaturu na datu temu. Zdravije je od gledanja televizije, a i naučiće nešto. Da se ne brukaju tako mladi i perspektivni.
Preporuke:
0
0
47 subota, 09 oktobar 2010 20:56
Dijapazon
Srpska Pravoslavna Crkva nije podrzala nikakvu paradu. Dugo je cutala kao i u vezi skoro svakog problematicnog dogadjanja, ali evo konacno se je izjanila:

Sveti Sinod protiv "Parade ponosa"

BEOGRAD - Srpska pravoslavna crkva se odlučno protivi organizovanju takozvane Parade ponosa", jer je protiv javnog izražavanja i reklamiranja seksualne orijentacije ili bilo koje druge lične sklonosti, saopštio je Sveti arhijerejski Sinod SPC.

Ceo tekst:

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/drustvo/glas-javnosti-09-10-2010/sveti-sinod-protiv-parade-ponosa-0
Preporuke:
0
0
48 subota, 09 oktobar 2010 22:22
jututunac
@Pavle Stojanovic: vasa pretpostavka o 12000 pro-Mladic i 100000 protiv-Mladic demonstraciji je u domenu naucne fantastike. Svejedno, vi to mozda i verujete ne bi li odbranili svoj stav da je pretpostavka novinarke netacna. Vrlo je velika verovatnoca da je ono sto je novinarka iznela istina i istto tolika je verovatnoca da necete okupiti 10 puta vise Srba protiv Mladica.
Drugim recima, vasi argumenti su nistavni i sa njima necete doprineti zastiti gej populacije, koju niko i ne napada. Vrlo slicne stvari su se dogadjale ne tako davno sa "antisemitskim" skupovima gde su neki avangardni politicari konstatovali da se u zemlji gde su streljane hiljade gimnazijalaca od strane fasista, upravo budi nacizam, fasizam, ili kombinovano klerofasizam...itd. Nemojte pricati besmislice, postoje gradjani ove zemlje koji ne gledaju samo RTS ili je gledaju sa svojim sopstvenim ocima, a ne tudjim...
Preporuke:
0
0
49 subota, 09 oktobar 2010 23:02
TOPOLj
@Agent MI6...Kad smo već kod licemjerja,smeta li Vama Jelko Kacin,Hilari Roden,Gvido Vestervele,Vilijam Hejg,Zukorlić i njihova sabotaža zdravog razuma zajedno sa "patriotama" tipa Čede Jovanovića?Smeta li Vam ustašluk u Beogradu koji se nadvio nad glavnim gradom srpske države?Taj ustašluk otvoreno ispoljava jedna gospodična koja toliko voli Srbiju da je pljuje gdje god prije stigne.A ako mislite da je jedina,teško griješite.Ne samo kad je ova parada u pitanju,uopšte,pederi su se uvukli u sve sfere kulturnog,javnog,političkog itd,itd,života.Odavno su sazreli uslovi za nastavak operacije "Gvardijan",ali ovoga puta,nećete vjerovati,u samom Beogradu.
Preporuke:
0
0
50 nedelja, 10 oktobar 2010 00:35
sad ostaje samo
da vidimo sta ce se desiti sutra!
Preporuke:
0
0
51 nedelja, 10 oktobar 2010 04:57
Nastasija
Ovo je ubedljivo najbolji tekst koji sam pročitala u poslednje vreme. Hvala.

Citat:
Dveri, po običaju skloni da se mnogo ne zamere, da nešto od publiciteta iskoriste za svoju stvar, svoje negodovanje izraziće dan ranije, 9 oktobra

Moguće je postaviti još mnogo pitanja i izvoditi zaključke, ali jedno je sigurno, Dveri uvek nalaze nešto u ,,dan pre“. Lepo ste rekli ,,kapitulansko“ odustajanje. Nesporna je činjenica da je na ,, Porodičnoj šetnji“ bilo veoma mnogo ljudi. Čini se najlogičnijim i najverovatnijim da će Dveri danas gledati televiziju nakon što su zidali policiju za patriotske grupe.

Citat:
Ana, vrlo ste ne fer prema Dverima, i nije jasno zašto i sa njima niste direkto razgovarali? Pogeldajte koliko su akacija organizovali i potpisa prikupili? Pa oni su jedini TUŽILI vladu i tražili zvanično da se zabrani parada.

U pravu ste, neki se bave papirologijom, a neki pomažu ljudima.

Srećno!
Preporuke:
0
0
52 nedelja, 10 oktobar 2010 05:49
Svetislav Kostić
@ Daki! Prvo SPC je osudila paradu. Pozdravljam potez naše pravoslavne crkve. Sami krivi jer izabrali za vetrenjaću Dačića kraticu).

Drugo, vi Daki učestvujete u paradi a heteroseksualac ste? Kako tvrdite. A tek što koji dan ranije najavili vaše saparadiranje kako podvukoste, sa "vašim istomišljenicima" i usput "apelovali" da vas "ne biju"! Malo dramatike ne škodi. Ako ste uistinu hetero, jer se "predomislili", onda utolikko gore pošto ne postoji nikakvo racionalno objašnjenje za vaše pregalaštvo. Kakvo bi moglo da se razbukne samo kod jednog heteroseksualca prema predivnom ženskom svijetu, ali nikad prema prederima i njihovim nepočudnim aktivnostima. Sem ako se neki nesretni heterogenac zacopao do ušiju u jednu preljepu lezbejku. Koja uprkos njenom pregalaštvu za pokret, ostaje žensko sa svim prednostima sa kakvima priroda žensku čeljad na našu radost podarila. Stoga ostajte homoseksualac, kakvim se svo vrijeme identifikovali. Sve drugo iz vašeg pera zvuči pretvorno, licemjerno, dvolično. A vi takav niste. Nego samo šahista, koji žrtvuje damu da bi dobio partiju.

Trece, ako - po vama, "ne bi bilo nasilnika, imali bi mnogo vise para za "Srbe sa Kosova" to je klasičan primjer izvrtanja teza. Inače izrugivanje jednog licemjera, kakav vi niste. Ostaje kao manje zlo, jedan nelijep taktičan potez u sukobu.

Cetvrto, vaš izgovor - "pare za bolesnu decu" se ne mogu prikupljati ukidanjem prava na okupljanje jednoj grupi gradjana, ili ukidanjem prava na bezbednost", ne samo neiskren, nego i nedostojan jer se u jednom sporu služite "bolesnom djecom" kao "argumentom" iako djeca u kontekstu na tu temu, ako uopšte, mogu da se pominju samo kao potencijalne žrtve pererasta. Grane srodne i jednog istog korjena iz grčkog - "ped".
Preporuke:
0
0
53 nedelja, 10 oktobar 2010 06:59
Nina
B.S.M.
Na vaše pokušaje da provocirate, nećemo odgovoriti. Ono što se dešava, jeste da par plaćenih aktivista moraju da opravdaju novac koji su dobili i organizuju Paradu, kao što Je Otpor svojevremeno opravdao pare koje je SAD uložio u njih. Kad su izvršili zadatak, pare su presušile i oni su nestali (tj. utopili se u DS).

Kao što su obojene revolucije orkestrirane iz SAD na početku imale uspeha, pa su onda propale, tako će i ovi nesrećnici (no-gay) biti zaboravljeni, kad više ne budu dobijali stranu podršku i kompletno izrežirane scenarije ponašanja i delovanja.

A Tadićev režim je toliko ucenjen, da ne sme da pisne. Moraju da služaju i da se pokoravaju. Porodična šetnja sa preko 10,000 mladih je pokazala da je odrasla nova, prava Srbija, čiji glas počinje sve jače da se čuje. Ta bujica će odneti Tadićev režim nepovratno!
Preporuke:
0
0
54 nedelja, 10 oktobar 2010 07:47
Brane
Civilizacija koja duhovno i svakojako propada pokušava da uništi duh i tradiciju u zdravim civilizacijama...ovo što 10.10.2010.organizuju u Beogradu je sa ciljem da provere koliko je uništen duh i tradicija srpskog naroda od 5.oktobra 2000.i da provere koliko im je vlast lojalna...tragaju za novim podelama među Srbima jer što nas više zavade lakše će komadati i sejati zlo istrenljenja...
Preporuke:
0
0
55 nedelja, 10 oktobar 2010 07:51
Psihijatar
@bsm

"Peder" je ruzno, ali ne podnosim "gej". Volim engleski jezik i ne trpim da neka grupa uzurpira lepu, staru, sekspirovsku rec "gay" ("veseo") samo zato sto su militantne vodje homoseksualaca odlucile da ce se tako zvati, a ostali bolje da se s tim sloze INACE...

Isto tako za boje duge. Opet uzurpiranje neceg prirodno lepog koje nikakve veze nema sa homeseksualnosti.

Imam relativno dobre, dugogodisnje prijatelje homoseksualce, ali sam, posto se dugo poznajemo, imao prilike da svakom kazem da me grozi ideja njihovog usvajanja dece.

Statistike pokazuju da su lezbijski parovi, ne samo zato sto su relativno trajniji, mnogo cesci usvojitelji dece. Za mene je i ovo neprirodni uzas -- izivljavanje, kamuflaza, laz.

Postoji poprilicna literatura o povezanosti homoseksualnosti i pedofilije. Pod tim mislim na korelaciju, ne na uzrocnost, jer je uzrocnost ovde nemoguce naucno dokazati. Informacije koje su mi dostupne pokazuju da su lezbijski parovi ne manje skloni od muskih homoseksualaca ka pedofiliji prema usvojenoj deci. Medjutim zbog naivne ideje o zenstvenosti i materinstva cak i medju lezbijkama, uvrezene u svest heteroseksualih policajaca i sudija, lezbijke cesto ostaju neotkrivene i nekaznjene.

A ono, bsm, o "internalizovanom strahu od samog sebe" je prepisano iz nekog psiho-homoseksualnog prirucnika u SAD ili EU. Koja je to svest i licnost koja odbija da shvati necije iskonsko zgrazanje na homoseksualne polozaje i radnje?
Preporuke:
0
0
56 nedelja, 10 oktobar 2010 09:02
Daki
Za Neofit77

Izvinjavam se, zaista sam rekao neistinu u vezi Srpske Pravoslavne Crkve, ali to se desilo jer sam bio u zurbi.

Hteo sam reci, SPC je osudila nasilje, tj pozvala ljude da ne napadaju ucesnike parade. Ali i to je svakako vrlo znacajna cinjenica.

Medjutim, niste u pravu kada kazete da su moji komentari puni lazi. Eto kada sasvim slucajno slazem, ja se za to izvinim. Nadjite te druge lazi, i obecavam da cu i za njih da se izvinim. U suprotnom, tuzicu vas za klevetu hehe.
Preporuke:
0
0
57 nedelja, 10 oktobar 2010 11:04
N
Pazite ovo: Homoseksualci se na TV nazivaju "aktivistima" a heterogeni su "ekstremisti" i "huligani".
Inače, sve što je srspsko je sa prefiskom "takozvani", a u pisanoj formi se stavlja pod navodnike.
Ali,"parada ponosa" se nigde ne stavlja pod navodnike
Preporuke:
0
0
58 nedelja, 10 oktobar 2010 11:27
milan
Zar nije porodica osnova svake jake države.Zašto mediji vrše diskriminaciju između jučerašnje Porodične šetnje i ove današnje gej šetnje.Studio b i B92 redovno informišu danas o današnjoj šetnji a juče su pokušali da minimalizuju i da prikažu da je bilo manje ljudi u možda par rečenica tokom celog dana.
Ovo je prava diskriminacija i mediski mrak o jučerašnjoj porodičnoj šetnji ,kao za vreme miloševića ,nema promene.Sad će još i govore da drže ljudi iz EU i neki naši političari ,zar zbog ulaska u EU i decu prodajemo.
Ako niste obavešteni u EU su dozvoljeni brakovi u nekim zemljama između rođenih brata i sestre ,oca i ćerke ,majke i sina.U Holandiji su pedofili podneli zahtev da se preispitaju njihova "ugrožena"ljudska prava .Verovatno će za deset godina biti i parade pedofila pa će vlast morati i tu paradu da ispoštuje i predvodi.Evropa nema alternativu.
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 10 oktobar 2010 15:28
Zarko
Parada je prosla (ona policijsko-drzavno-pederska). Indentifikovani su izgrednici i protivnici rezima, a u isto vreme napokon se otkrilo ko je peder u drzavi Srbiji i zasto se ovo radilo. Zabrana svakog ko drugacije misli tek sledi, a u isto vreme ovo predstavlja pocetak kraja diktature vlasti. Homoseksualcima ste ucinili medvedju uslugu , i samo ste obogatili placene NGO-ovce.
Preporuke:
0
0
60 nedelja, 10 oktobar 2010 16:27
Petar Janketić
@Neofit77
Za Dakija
Zašto lažete, ne mogu da kažem da govorite neistinu kad je to gnusna laž, da je SPC podržala paradu.


Činjenica je da vrh SPC nije pozvao na zabranu niti na otkazivanje te parade niti je na neki drugi način odmogao tu paradu, pa makar i organizacijom litije na čelu sa Patrijarhom (recimo nekoliko dana pre te parade), jer je episkop grada Beograda ustvari sam Patrijarh.

Zato nije čudno što učesnici te parade zaista smatraju da je SPC (prećutno) podržala paradu, a jedan od organizatora parade javno je izjavio da je administrativno saopštenje Sinoda SPC (protiv parade), "sasvim korektno".
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 10 oktobar 2010 20:18
Dejan P.
Svakako je dobro da nije bilo zrtava mada je to ovaj prokazani poslusnicki rezim mozda prizeljkivao organizujuci "paradu sramote".Ali,ako je ista iz ovoga dobro to je da je ovakvim i slicnim postupcima rezim pokazao narodu da od njih ne treba nista dobro ocekivati i da im se vlast polako izmice.Svojim podmuklim i bestijalnim prebijanjem protestanata pokazuju svoju nemoc i strah od gubitka vlasti.Dobro znaju sta su cinili,a i dalje cine,proteklih deset dugih godina,pa otuda ovakav njihov odgovor.Utoliko ce i losije proci prilikom njihovog konacnog sloma.Izjava vajnog pred.Tadica o toboze stabilnoj i bezbednoj Srbiji,stavljena u kontekst ovih dogadjaja,vise je nego smesna.To je,cini mi se,reakcija uplasenog coveka.
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 11 oktobar 2010 17:30
XB-BB
XB!Imam jedan prakican savet svim zaposlenim svetosavskim vernicima PORESKIM OBVEZNICIMA.Odvajanja od nasih plata ZA ONIH 5 000 POLICAJACA koji su radili u nedelju neka zamene prihodi od `ONIH` koje su prekovremenim radom obezbedjivali i cije ime po zakonu je zabranjeno izgovarati.Muzeloznici je dozvoljeno.Mi placamo policiju da nas bije!!!Narode osvesti se.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner